کد خبر: ۱۶۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
مدیر دفتر نمایندگی در امور اهل سنت کرمانشاه:
«‌فاضلی» گفت: کودک‌کشی توسط رژیم صهیونیستی برنامه‌ای برای به فراموشی سپردن موضوع فلسطین است، اما امروز قدس و فلسطین مهمترین اولویت امت اسلامی است.

قدس و فلسطین مهمترین اولویت امت اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حجت الله فاضلی» مدیر دفتر نمایندگی در امور اهل سنت استان کرمانشاه امروز در مراسم تجمع مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم با وحدت کلمه مسلمانان به زودی قدس آزاد شود و در آنجا نماز جماعت بخوانند و اگر امروز زمینه‌ای فراهم شود حاضریم جانمان را در دفاع از آرمان فلسطین  و مقاومت تقدیم کنیم.

وی کودک‌کشی توسط رژیم صهیونیستی را برنامه‌ای برای به فراموشی سپردن موضوع فلسطین دانست و گفت: امروز قدس و فلسطین مهمترین اولویت امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام فاضلی افزود: در گذشته انتفاضه به صورت مقابله با چوب و سنگ بود، اما امروز به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه انتفاضه موشکی علیه صهیونیست فراهم شده است.

مدیر دفتر نمایندگی در امور اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: این تجمعات در هر جای جهان برای محکومیت اعمال ظالمانه رژیم صهیونیستی و همدلی و همراهی با مردم مظلوم فلسطین و پشتیبانی از جبهه مقاومت است.

وی بیان داشت: ۱۰ روز می‌شود که رژیم صهیونیستی تمام امکاناتش را بسیج کرده و شهر کوچک غزه را در هوا و زمین محاصره کرده و از هیچ ظلمی فروگذاری نکرده و در مقابل این جنایات جامعه بین الملل نیز سکوت کرده است.

در پایان این مراسم بیانیه‌ای از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی قرائت و پرچم این رژیم نیز به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار